Nieuwsbrief toevoegen:

Ga naar artikel “Nieuwsbrieven”

Maak een nieuwe naam aan voor de koppeling naar het document, selecteer de hele naam en klik op link toevoegen

Ga naar de map nieuwsbrieven op de server.

Zoek de nieuwe nieuwsbrief op, op jouw Pc.

Verstuur de nieuwe nieuwsbrief naar de map "nieuwsbrieven" op de server.

Bestuur

Dennis Kalker - algemeen bestuurslid

Jeugdcommissie

Wedstrijdcoördinatie

Natuurijs

Jan van Dorp

De informatie, tekst, afbeeldingen en alle andere onderdelen van deze site worden door de IJsvereniging Woubrugge aangeboden als aanvulling op haar dienstverlening.

De IJsvereniging Woubrugge aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voortvloeiende uit gebruik, onnauwkeurigheid of onvolledigheid van informatie, tekst, afbeeldingen, of andere onderdelen van deze website.

Deze website bevat links naar andere sites die buiten het domein van de IJsvereniging Woubrugge liggen. De IJsvereniging Woubrugge is niet verantwoordelijk voor de inhoud en beschikbaarheid van deze sites; ze zijn opgenomen ter informatie van de gebruikers.

De IJsvereniging Woubrugge behoudt zich het recht voor om informatie op de website te allen tijde te wijzigen.

Alle tekst, informatie en afbeeldingen op deze website zijn eigendom van de IJsvereniging Woubrugge.

Niets hiervan mag gekopieerd of gebruikt worden zonder toestemming van de IJsvereniging Woubrugge. Alle genoemde bedragen zijn in euro’s. Voor bescherming van persoonsgegevens verwijzen wij naar ons privacy statement.

Lid worden?

Klik hier voor meer informatie.

Schaatslessen.

Klik hier voor informatie over de schaatslessen.

Agenda.

Klik hier voor de Agenda.

Marktplaats.

Klik Marktplaats voor informatie over de Marktplaats.

Fietsen.

Klik hier voor meer informatie over het fietsen.

Conditietraining.

Klik hier voor informatie over de conditietraining.

Inline skate wedstrijden.

Klik hier voor informatie over de Inline skate wedstrijden.

Inline skate lessen.

Klik hier voor informatie over inline skate lessen.