Fiets zondag 25 juni mee voor de kas van onze vereniging!

Op zondag 25 juni 2017 kunt u geld bij elkaar fietsen voor onze vereniging tijdens de Rabobank Sponsorfietstocht. De Rabobank Groene Hart Noord draagt het lokale verenigingsleven een warm hart toe en geeft hen zo financiele steun.

Meefietsen = geld verdienen!

Voor iedereen die namens onze ijsvereniging 20, 40, 60 of 100 kilometer fietst, stort de Rabobank respectievelijk € 3, € 6, € 9 of € 12 in onze kas. Van dat geld kunnen we leuke dingen doen voor het jeugdschaatsen. Bovendien is het elk jaar weer een gezellige en sportieve dag. Op de stempelkaart noteert u het nummer van de vereniging die u steunt. De IJsvereniging Woubrugge heeft nummer: 134.

Start/finish Woubrugge

In Woubrugge kunt u starten bij Biljartvereniging Jacobswoude, Bateweg 78a.  Deelnemers kunnen vanaf 09.00 uur starten voor de 20, 40, 60 of 100 kilometer. De uiterlijke starttijd voor de route van 20 en 40 kilometer is 13.30 uur. Starten met de 100 en 60 kilometer route kan tot respectievelijk 11.00 uur en 13.00 uur. Alle stempelposten sluiten om 16.00 uur, dan moet u binnen zijn en de stempelkaart ingeleverd hebben.

Vanaf 20 juni zijn de verschillende fietsroutes te vinden op www.rabobank.nl/groenehartnoord

Mobiliseer de hele familie

We willen natuurlijk met zoveel mogelijk leden en niet-leden meedoen. Hoe kun je daarbij helpen? In de eerste plaats door zelf mee te fietsen. En in de tweede plaats door anderen te mobiliseren: vrienden en vriendinnen, ouders, kinderen, buren, opa’s en oma’s. Hoe meer deelnemers er voor onze vereniging fietsen, des te hoger is de bijdrage voor de kas van onze vereniging.