Afscheid Margot Boer - #Margotbedankt

Naast Margot Boer namen dit weekend nog vier grootheden uit het Nederlandse schaatsen afscheid tijdens de ISU World Cup Finale in Thialf: Bob de Jong, Stefan Groothuis, Wouter Olde Heuvel en Diane Valkenburg. Allen hebben besloten om na dit seizoen een punt te zetten achter hun professionele schaatscarrière. Zondag 13 maart 2016 was het afscheid van Margot, waarbij ze de KNSB-onderscheiding 'Blijk van Erkenning' kreeg. De Woubrugse vlag wapperde in Thialf. Bent u er niet bij, maar wilt u haar wel bedanken voor alle mooie prestaties die ze heeft behaald, dan kan dat via social media.

De KNSB heeft hiervoor op social media de hashtag #Margotbedankt in het leven geroepen. Daar kunt u uw waardering uiten voor de mooie momenten die Margot als sprintster heeft geleverd. Margot werd in haar schaatscarrière maar liefst 4x Nederlands kampioen sprint en 5x Nederlands kampioen 500 m. Ook internationaal leverde ze topprestaties, met als mooiste haar 2 bronzen medailles ( 500 en 1.000m) op de Olympische Spelen 2014 in Sotsji.

Namens Woubrugge: MARGOT BEDANKT!

Wat anderen schreven op Twitter.  En de reactie van Margot.