Stem op onze aanvraag bij de Schiphol is jarig actie!

Schiphol bestaat 100 jaar. Daarom is er een actie waarin jeugd een plan kan indienen voor hun sportvereniging. Colin Duivenvoorden en Vera Wijsman hebben voor onze ijsvereniging een aanvraag ingediend voor materialen waarmee Woubrugse kinderen (nog beter) kunnen leren schaatsen in de winter of inline skaten in de zomer. Vanaf 8 april 2016 kunt u op de stempagina van de actie uw stem uitbrengen op het plan van Colin en Vera. Zij rekenen op uw steun!

Het plan bestrijkt een brede doelgroep: van jonge kinderen die voor het eerst op (natuur)ijs staan, tot kinderen die recreatief willen schaatsen en zij die aan wedstrijden meedoen. Voor iedereen zijn materialen opgenomen.

"Het gaat om een schaatsrekje voor een kindje dat voor het eerst op (natuur)ijs staat, maar ook om verstelbare kinderschaatsen waarmee ze bij ons kunnen proefschaatsen. Kinderen die voor hun plezier skaten of schaatsen doen ook aan droogtraining. Daarvoor willen we graag materialen aanschaffen die we nog niet hebben, zoals een balansschijf, speedladder, trainingselastiek, cornerbelt en een fietstrainer. Als de trainer dan een goede stopwatch heeft, dan gaan wij proberen de oefeningen steeds langer vol te houden. Voor kinderen die wedstrijden schaatsen of skaten willen we graag wedstrijdbandjes en een rondebord, zodat de coach tijdens de wedstrijd kan doorgeven wat de rondetijd is, en stopwatches voor de jury. Het winterseizoen is nu voorbij, maar binnenkort start de zomertraining in het dorp: skaten, fietsen en droogtraining. Alle kinderen uit het dorp kunnen daaraan meedoen, ze hoeven geen lid te zijn van onze ijsvereniging. Daarom hebben we graag meer en nieuwe materialen. Bijna alle materialen kunnen we zowel in de zomer als de winter gebruiken. "

Stemmen is mogelijk vanaf 8 april. Vergeet het niet. Het komt ten goede aan Woubrugse kinderen!