Inschrijving voor wedstrijden gestart

Het nieuwe schaatsseizoen begint in Den Haag op 29 september en in Leiden op 6 oktober. Ieder jaar organiseren de IJsclub Hoogmade en de IJsvereniging Woubrugge clubwedstrijden. Het belangrijkste vinden wij dat kinderen zelf kunnen zien hoe goed zij vooruit zijn gegaan in de loop van het jaar. Als trainers van de verenigingen stimuleren wij het deelnemen aan deze wedstrijden.

De wedstrijden zijn vorig jaar uitgebreid van 2x naar 4x per seizoen en samengebracht met: Koudekerk, Alphen a/d Rijn, Leiderdorp, Hoogmade en Woubrugge. De clubwedstrijd is nog steeds “Jeugdschaatsen Hoogmade en Woubrugge”

Om in aanmerking te komen voor een medaille is deelname voldoende. Om een prijs te winnen worden de snelste tijden van 2 wedstrijddagen genomen. Neem je deel aan 4 wedstrijden, dan nemen wij er 2. Neem je deel aan 2 wedstrijden dan kom je al in aanmerking voor het winnen van een clubprijs.

De Clusterkampioen

Wil je meer en doe je minimaal mee aan 3 wedstrijden, dan kom je automatisch in aanmerking voor de clusterprijzen. Iedere deelnemer krijgt daarbij punten op basis van de einduitslag per afstand en dat bepaald de uiteindelijke prijswinnaars.

Wij hopen uw kind ook te zien op een van de volgende dagen:

13 oktober 2018

1 december 2018

2 februari 2018

16 februari 2018

Schrijf je hier in voor 13 oktober.