De zomervakantie zit er (bijna) op. Voor de meesten begint a.s. maandag de school weer. Ook voor de kinderen van De ijsvereniging Woubrugge gaat het zomerseizoen weer verder. Maandag gaan de fietsers weer op pad. De inliners binden dinsdag, bij onze sponsor Nolina, de skeelers weer onder.

A.s. donderdag gaat de droogtraining van start. Een behoorlijke groep kinderen heeft zich hiervoor al opgegeven. Heel leuk, maar jij kunt je daar natuurlijk nog voor opgeven. Deze training is bestemd voor alle kinderen. Of je net begint met schaatsen of al langer bezig bent, maakt niet uit. We gaan in verschillende (spel)vormen aan de conditie en de techniek werken. De droogtraining is 4 weken op donderdagavond van 18.30 – 19.30 uur op het grasveld aan de Veldbies. Er zijn geen kosten aan verbonden. Geef je wel even op via het aanmeldformulier.

Kleed je sportief en neem in ieder geval een bidon met water mee. Denk nu niet: dat is niets voor mij.  Kom het in ieder geval een keer proberen. We maken er een aantal gezellige en sportieve uurtjes van. De trainers Marloes, Marcel en Edward hebben er in ieder geval zin in!

Eind september zit de zomertraining er al weer op. We zullen weer een bijeenkomst organiseren waarbij we de zomer afsluiten en het schaatsseizoen gaan inluiden. Hierover volgt nog bericht. Nog wel even een vraag aan de ouder(s). Op 1 augustus is er een nieuwsbrief verstuurd met betrekking tot de abonnementsaanvragen. De vraag was om dit voor 1 september te doen via het formulier. Wij begrijpen ook dat, mede door de heerlijke zomer, hier nog even niet aan gedacht is. Daarom de reminder om dit z.s.m. in te vullen. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

De jeugdcommissie