Dit seizoen zijn er 4 leuke wedstrijden voor al onze jeugdrijders op de ijsbaan in Leiden. De eerste vindt plaats op 28 oktober a.s. Hiervoor kan je je nu aanmelden via: https://goo.gl/forms/7PjuOYc0Ewi2doQ92

Daar waar er andere jaren namens onze vereniging 2 wedstrijden op de ijsbaan in Leiden waren (de clubkampioenschappen) zijn er door onze samenwerking met de IJsverenigingen van Leiderdorp, Koudekerk, Alphen a/d Rijn en Hoogmade nu 4 wedstrijden mogelijk.

Dat betekent meer kansen voor de kinderen om in 1 seizoen op de IJsbaan in Leiden een officiële tijd neer te zetten. Leuk om gedurende het seizoen de vorderingen te zien!

De clubkampioenschappen van Hoogmade/Woubrugge maken onderdeel uit van deze 4 wedstrijden. Wil je kans maken op een mooie notering, schrijf je dan in voor zoveel mogelijk wedstrijden. De eerste is dus vastgelegd voor 28 oktober a.s.  Op het inschrijvingsformulier staat de aanvangstijd en per categorie zijn de te rijden afstanden vermeld.

Uiteraard zijn er trainers en/of begeleiders van Woubrugge aanwezig tijdens alle wedstrijden.

Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het graag. Jullie inschrijving zien we graag tegemoet!

Hartelijke groeten,

namens de Jeugdcommissie IJsvereniging Woubrugge