Hulp gevraagd voor sproeien ijsbaan

De spanning stijgt! Volgens de laatste weerberichten is de kans nu toch groot dat we wellicht kunnen genieten van de ijsbaan bij de tennisvereniging. Voordat het zover is, moet er nog wel het een en ander gebeuren! Het plan is om dinsdagavond te starten met het sproeien van de tennisbanen. Dit gebeurt laagje voor laagje. Net zo lang totdat er een goede ijsvloer is ontstaan, waarop we heerlijk kunnen schaatsen. De ervaring leert dat het sproeien gedurende 3 avonden nodig is, zodat we eind van de week plezier kunnen hebben van de ijsbaan.

Het sproeien gebeurt s'avonds / s'nachts. Op dat moment vriest het namelijk voldoende, zodat de verse sproeilaag kan aanvriezen. Alle hulp hierbij is welkom!  Heb je zin en tijd om te helpen? Al is het maar een uurtje? Laat het ons weten via de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..  Vele handen maken immers licht werk!