Gewestelijke Kampioenschappen (ZHK),  podiumplaatsen voor Maartje & Eva.

Dit weekend stond het Zuid-Hollands Kampioenschap Langebaan op het programma voor de A, B en C junioren.
De B en A Junioren begonnen het toernooi zaterdag met een 500 en een 1500 meter. Op zondag werd de 3000 meter gereden. De Junioren C reden zondag de 500 meter en 1500 meter.

Ook uit Woubrugge stond een aantal rijders aan de start. In het tussenklassement na 2 afstanden stond zaterdag Eva 3e, Terri 6e en Esmee 10e. Zondag wist Eva door 7e op de 3000 meter te worden de 3e plaats in het eindklassement te behouden. Terri werd 4e zowel op de 1500 meter als op de 3000 meter. In het eindklassement werd ze ook 4e. Esmee werd zowel op de 500 als op de 1500 meter 10e en op de 3000 meter 15e. In het eindklassement eindigde ze hiermee als 12e.

Bij de A's stond zaterdag en zondag Maartje aan de start, ze werd 3e op de 500 meter en 2e op de 1500 meter. Op de 3000 meter werd ze 5e waardoor ook zij in het eindklassement een 3e plek heeft behaald. Bij de C Junioren dames stond Robin zondag bij de dames aan de start. Ze werd op de 500 meter 10e en op de 1500 meter 17e. In het eindklassement werd ze 16e. Bij de C Junioren heren stond Colin aan de start. Op de 500 meter werd hij 10e en op de 1500 meter 5e. Dit resulteerde in het eindklassement in een 6e plaats. Onze rijders hebben super goed gereden en weer een sportief schaatsweekend achter de rug!  Zie hier de volledige uitslag.