IJsvereniging Woubrugge huldigt vrijwilliger

Egbert Pastoor Trofee voor Corrie Hoogeveen

De Egbert Pastoor Trofee is dit jaar door de IJsvereniging Woubrugge uitgereikt aan Corrie Hoogeveen. Dat gebeurde tijdens de jaarlijkse ledenvergadering op 4 november 2016. Corrie is een vrijwilliger van het eerste uur die het schaatsen een warm hart toedraagt. Meer dan 10 jaar combineerde ze het bestuurswerk met het geven van schaatslessen, jureren van wedstrijden en het zelf actief beoefenen van de sport. Een jeugdlid dat een helm of een grotere maat schaatsjack nodig had, kon bij Corrie terecht. Bij natuurijs stond Corrie altijd paraat om de Woubrugse jeugd te laten schaatsen. De laatste jaren geeft ze niet alleen schaats-, maar ook skeelerles aan de jeugd. Corrie is het hele jaar door actief voor de ijsvereniging. Ze is de initiatiefnemer van de Egbert Pastoortrofee; nu ontvangt ze deze zelf. De trofee is een erkenning voor een vrijwilliger die veel betekent voor onze ijsvereniging en is vernoemd naar een bestuurslid dat een voorbeeld was voor de vereniging. Wij eren hem helaas postuum: Egbert Pastoor.

Na afloop was er een loterij met een speciale trekking van een zeekfdruk van de Woubrugse kerk gemaakt door Feike de Vries. De heer Verboom was de gelukkige winnaar. Dank aan alle sponsoren.