Sinds 2 weken staan de jeugdschaatsers uit Woubrugge weer met plezier op het ijs in Leiden en Den Haag. De eerste wedstrijden zijn verreden en de jury staat weer paraat. De trainers hebben dit seizoen nieuwe coachjassen gekregen van sponsor Nolina. Zo staan zij er ook weer voor iedereen herkenbaar en warmpjes bij op het ijs. Dank aan onze sponsor!

Door de samenwerking met een aantal ijsclubs uit de regio bieden wij dit winterseizoen extra mogelijkheden voor schaatslessen voor de jeugd. Onze jeugdschaatsers mogen gebruik maken van de trainingsfaciliteiten van de andere ijsclubs zonder daarvan lid te zijn. Daardoor kan er zowel in Leiden als Den Haag op meer dagen en tijden getraind kan worden. Voordeel: je traint nog meer op je eigen niveau en met kinderen van je eigen leeftijd. Inschrijven en betalen kan gewoon via je eigen IJsvereniging Woubrugge. Bovendien houden we op woensdag 19 oktober 2016 in de herfstvakantie een speciale schaats-sportdag.