Prestaties jeugd op skates

Dit seizoen ervaarden veel jeugdleden hoe leuk het is om mee te doen aan (regionale) inline wedstrijden.  Het maakt niet uit bij welke vereniging je skeelert; sport verbroedert en tussen de wedstrijden door is er altijd veel tijd voor gezelligheid en plezier met leeftijdsgenootjes. Bij de Districtswedstrijd in mei stond een aantal debutanten aan de start: Djurre en Benthe de Boer en Lieve Willemsen. Niet zonder succes….allen behaalden een podiumplaats en gingen met een welverdiende medaille naar huis! Joes van Deursen, Colin Duivenvoorden, Lucas vd Meulen, Lieke en Chloé Hoogendoorn vielen ook in de prijzen. Het Zuid-Hollands Kampioenschap werd verreden in Puttershoek, waar Sam Noordergraaf heel knap kampioen werd. Daarnaast podiumplaatsen voor Sophie Kraaijeveld, Chloé, Lieke en Eva Hoogendoorn, Colin Duivenvoorden en Lucas vd Meulen. De Jeugdskeelercup competitie bestond dit seizoen uit 6 wedstrijden in verschillende plaatsen. Ook dit jaar weer veel Woubrugse deelnemers aan de start.  Sophie Kraaijeveld, Chloé en Lieke Hoogendoorn, Colin Duivenvoorden en Lucas vd Meulen behaalden het podium in het eindklassement en gingen trots met een enorme beker naar huis.