Veel plezier tijdens skeeler clinic!

Wat boften we met de mooie weersomstandigheden tijdens de skeelerclinic op 20 april!  26 kinderen deden mee, onder begeleiding van 5 enthousiaste jeugdleden en 3 trainers. De kinderen deden snel de skeelers aan, waarna ze werden ingedeeld in leeftijdsgroepen. Er was een parcoursje uitgezet van 6 verschillende oefeningen. Zo deden we behendigheidsoefeningen met een bruggetje, een huisje en een balk waar over heen gestapt moest worden. We probeerden met hockeysticks de bal in het doel te krijgen, er moest water verplaatst worden van de ene naar de andere emmer en we deden een slalom. De meesten vonden het een leuke kennismaking met het skeeleren. Een 5-jarige dame zei al na 5 minuten: "Dit is leuk, ik ga hierop!" Na afloop was er voor iedereen een pakje drinken en wat lekkers.  Kortom: er is veel plezier gemaakt! Lijkt het je ook leuk om mee te doen met de lessen? Via het formulier kan je je aanmelden.