Tarieven jeugdschaatsen

Schaatsseizoen 2020/2021

Leiden 1e abonnement

€ 135,00 pupillen (incl. € 17,50 wedstrijden Leiden)

€ 140,00 junioren (incl. €17,50 wedstrijden Leiden)

Leiden 2e abonnement € 70,00 voor alle categorieën
Leiden 5 rittenkaart € 25,- voor alle categorieën actie ijstijd

Den Haag proefabonnement voor 4 lessen €20,-

Prijzen Den Haag en wedstrijdschaatsen seizoen 2020/2021.

Den Haag abonnement vrijdag

18.30-19.45 uur, vanaf 12 jr

€ 126,- pupillen en jun C/B

€ 147,- jun A t/m masters

Den Haag abonnement zaterdag

17.15-18.15 uur, geb. na 30-6-2006

€ 80,-  Uitzondering: kinderen die enkel op dit uur in Den Haag rijden en die deelnemen aan wedstrijden in Den Haag betalen € 100,-

Den Haag Wo 3 (1,25 uur) € 135,- (Indien Wo3 in combinatie met een andere training wordt aangevraagd, dan geldt het abonnement voor de andere trainingsperiode als eerste abonnement en het abonnement voor Wo 3 als tweede)

Den Haag 2e en volgend abonnement

€ 88,- pupillen en jun C/B

€ 99,- jun A t/m masters

Uitzondering Wo 3  -

Den Haag YF (ijsfaciliteiten), donderdag 1

Zie regelement van de KNSB Gewest ZH.

Den Haag totaal abonnement voor RTC selectie en opleidingsploeg langebaan voor Ma 2, Di 1, 2, Wo 2, Do 1, 2, Vrij 1 of 2, Za 1 of 2 (elk uur vooraf via inschrijfingsformullier aanvragen)

Junioren A - Senioren € 300,-

Junioren B/C € 260,-

Kosten jeugdschaatsen

€ 20,-

Deelname aan 1 of meerdere wedstrijden van het District Sassenheim voor schaatsers die alleen in Den Haag schaatsen. Let op: Clusterwedstrijden van de IJsvereniging Woubrugge valt hier niet onder.

€ 17,50 per schaatsseizoen

Bijdrage kleding, indien het in bruikleen is van de vereniging.

€ 5,-

KNSB contributie*

t/m 18 jaar: € 6,- , 18 jaar en ouder: € 8,50

Wedstrijdlicentie (voorwaarde is dat je eerst via de vereniging bent geregistreerd als KNSB lid)

Zie info op site KNSB

Vastrecht Den Haag

€ 40 pupil lange baan

€ 24 pupil marathon

€ 59 pupil l.baan + marathon

€ 60 jun B/C lange baan

€ 42 jun B/C marathon

€ 84 jun B/C l.baan + marath.

€ 80 jun A/master  l.baan

€ 63 jun A/master marathon

€ 112 jun A/master  l.b. + m.

* de verplichte KNSB-contributie per seizoen is van toepassing op iedere jeugdschaatser. Lees hier waar deze contributie voor bestemd is.

Toelichting kosten

• Een abonnement geeft recht op schaatslessen in Den Haag dan wel Leiden.
  • Naast de schaatslessen houden we gedurende het schaatsseizoen 2x op zaterdagochtend een clubwedstrijd in Leiden t/m pupillen. Voor de junioren is er één clubwedstrijd aan het einde van het seizoen in Den Haag. Het KNSB-district Sassenheim organiseert ook wedstrijden in Leiden t/m pupillen. Voor junioren houdt zij een wedstrijd op een 400m baan, vaak is dat in Haarlem.
  • Het vervoer van/naar Leiden regelen ouders zelf. Het vervoer van/naar Den Haag wordt geregeld op basis van een poolsysteem waarbij ouders/verzorgers voor elk kind worden ingedeeld.
  • Om de schaatslessen en (club)wedstrijden mogelijk te maken maakt de vereniging kosten. Voorheen werden deze  kosten opgenomen in het abonnement.  Nu benoemen we deze apart. De kosten worden nu reëel doorbelast per jeugdschaatser. Heeft iemand meer dan 1 abonnement, dan wordt deze post slechts 1 maal in rekening gebracht.
  • Kinderen uit Kaag en Braassem kunnen bij ons sporten via een bijdrage uit het Jeugdsportfonds. Wilt u weten wanneer u in aanmerking komt en hoe hoog het bedrag is dat u kunt ontvangen? Lees dan meer over het  Jeugdsportfonds.