Data en tijden

Jongsten / beginners:

• Wanneer: Mei t/m september, dinsdag van 18.00 - 19.00 uur.
  • Waar: Parkeerterrein Nolina, Oudendijkseweg 11, Woubrugge
  • Graag ong. 10 min. vooraf aanwezig zijn, zodat er voldoende gelegenheid is om de skeelers, helm en bescherming aan te doen en de lessen op tijd kunnen beginnen.
  • De skeelerlessen op het parkeerterrein gaan niet door bij regen. Dit wordt uiterlijk een half uur voor de training via een whatsapp groep doorgegeven. Graag bij aanvang van het seizoen het mobiele tel. nr. doorgeven aan de trainers.
  • Het is geen probleem als ouders tussentijds naar huis gaan. Graag wel mobiel bereikbaar zijn voor de trainers.
  • Een helm en bescherming is verplicht.
  • In de zomervakantie wordt er geen les gegeven. Informatie hierover volgt tijdig.

Gevorderden + wedstrijdrijders:

• Wanneer: April t/m september, dinsdag van 17.00 - 18.00 uur.
  • Waar: Skeelerbaan, Boomgaardlaan 18, Leiderdorp.
  • Bij regen of een natte baan wordt er een droogtraining georganiseerd op de baan of in de kantine van de skeelerbaan. Zorg dus dat je altijd je gymschoenen bij je hebt.
  • Een helm en bescherming is verplicht.
  • De lessen in de zomervakantie gaan door, afhankelijk van het aantal leden dat aanwezig kan zijn en de beschikbaarheid van de trainer.  Informatie hierover volgt via de whatsapp groep.

Mochten deze data en tijden niet schikken dan kunnen we organiseren dat je aanhaakt bij trainingen binnen ons cluster van verenigingen. Dit kan je aangeven via het aanmeldformulier.

Direct opgeven voor de inline trainingen, klik hier.

Informatie over kosten, klik hier